Kirkens SOS er en døgnåpen krisetjeneste

Føler du deg ensom? Eller har du kanskje selvmordstanker? Kjenner du at livet er tungt, og at du trenger noen å snakke med?

Vi tilbyr SOS-telefon, SOS-chat og SOS-melding. Telefon- og meldingstjenesten er tilgjengelig for alle som trenger noen å snakke eller skrive med 24 timer i døgnet, hele året rundt. Chattetjenesten har egne åpningstider som du finner her.

Du er anonym, og vi har taushetsplikt.

Med oss kan du snakke om absolutt alt. På hjelpetelefonen, melding og chat kan du snakke om gleder, savn, kjærlighetssorg, ensomhet og utenforskap, om fremtidsplaner, psykisk helse og selvmordstanker - om livet slik det er her og nå.

Når du tar kontakt med oss, så er du anonym. Den som tar imot din samtale på telefon eller chat har taushetsplikt, og kan heller ikke se ditt navn, nummer eller epostadresse. Se for øvrig våre retningslinjer for personvern.

Kirkens SOS har nærmere 1100 frivillige medarbeidere som besvarer krisetjenesten. De er ulike mennesker med forskjellig bakgrunn og livserfaring. Det våre frivillige har til felles er Kirkens SOS sine grunnleggende verdier, som du kan lese mer om her.