Hjelp oss besvare enda flere livreddende samtaler

Du kan utgjøre en forskjell

Akkurat i dag vil nesten tusen helt vanlige mennesker kontakte oss fordi de opplever at livet er vanskelig. Noen vil tenke at livet ikke er verdt å leve, og vil forsøke å ta sitt eget liv. En samtale med en av våre frivillige kan gi nytt livsmot og håp.

Du kan være med å gjøre en forskjell.

Ved å gi en pengegave til Kirkens SOS er du med på å styrke vårt arbeid med å rekruttere flere frivillige til krisetjenesten vår. Vi trenger flere frivillige som kan ta telefonen, svare på chat, hele døgnet – alle dager.

Frivillige som gir livsmot og håp til den som sliter.

Du kan bidra til at det alltid er et medmenneske å snakke med hos oss når livet er vanskelig.

Frivillige i Kirkens SOS vet hvor skjørt et liv kan være.

Alle slags mennesker i ulike livskriser tar kontakt. Noen sliter med sykdom, psykisk eller fysisk, andre er redde og mange er ensomme. Samtalene vi har gjøre en forskjell. Ofte får vi tilbakemeldinger om at praten har gitt fornyet livskraft igjen.

«Jeg fikk snakke om hvorfor jeg ønsket å dø. Hun lyttet til meg og stilte gode spørsmål. Det fikk meg til å ville leve videre»

Din støtte kan redde liv.

Du kan redde liv

Takket være deg som gir en gave, kan vi hjelpe mange mennesker.

Men vi trenger å hjelpe flere – og det haster.

Du kan gi din gave eller registrere deg som fastgiver i skjemaet over eller på:

Vipps til 216000
Konto: 7011 05 20067